اخبار اقتصادی-اخبار کارآفرینان برتر-اخبار فعالان اقتصادی

مهم ترین اخبار اقتصادی و اخبار مربوط به کار آفرینان و فعالان برتر کشور را در این وبلاگ ملاحظه فرمایید.

اخبار اقتصادی-اخبار کارآفرینان برتر-اخبار فعالان اقتصادی

مهم ترین اخبار اقتصادی و اخبار مربوط به کار آفرینان و فعالان برتر کشور را در این وبلاگ ملاحظه فرمایید.

اخبار اقتصادی-اخبار کارآفرینان برتر-اخبار فعالان اقتصادی
پیوندهای روزانه
شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۱۵ ب.ظ

هفته‌ای برای قدردانی از کاربران دیجی‌کالا

دیجی‌کالا در آغاز دوازدهمین سال تأسیس خود برای قدردانی از مشتریان و همراهانش یک جشنواره ویژه برگزار می‌کند. هفته قدردانی دیجی‌کالا از ۱۲ تا ۱۸ اسفند برگزار می‌شود و برنامه‌هایی فوق‌العاده برای مشتریان در نظرگرفته شده است.


از روز شنبه، ۱۲ اسفندماه (۱۲/۱۲) می‌توانید به مدت یک هفته شاهد تخفیف‌های جذاب روی محصولات باشید. سال نو، بهترین زمان برای هدیه دادن و هدیه گرفتن است. روز مادر هم یکی از مناسبت‌های این هفته است.


امکان ارسال رایگان در رویداد ۱۲/۱۲ در تمام کشور برای خرید‌های بالای ۵۰ هزار تومان است؛ درنتیجه می‌توانید بدون دغدغه، به دنبال محصول موردعلاقه‌ی خود بین آن همه محصولی که شامل تخفیف شده‌اند، بگردید.


قدردانی از مشتریان با تخفیف‌های ویژه


در هفته قدردانی و رویداد ۱۲/۱۲، نه‌ تنها محصولات تا ۷۰ درصد شامل تخفیف می‌شوند، بلکه حتی این فرصت را دارید تا با استفاده از کد‌های تخفیف جشنواره، تخفیف‌های بیشتری بگیرید و تجربه‌ی خرید شگفت‌انگیزی برای خود رقم بزنید.


پیشنهاد‌های شگفت‌انگیز هم بخشی از تخفیف‌های رویداد بزرگ ۱۲/۱۲ هستند. از روز ۱۲ اسفند تا ۱۴ اسفند، هر سه ساعت قرار است با پیشنهاد‌های شگفت‌انگیز جدیدی روبرو شوید. با این‌که با استفاده از تخفیف‌های شگفت‌انگیز رویداد ۱۲/۱۲ دیجی‌کالا برنده هستید، ولی در راستای تشکر از همراهی شما، جوایزی هم در شبکه‌های اجتماعی دیجی‌کالا در نظر گرفته شده است؛ جوایزی که قرار است هیجان جشنواره را چندین برابر کنند.


مادر بهار است


روز مادر بهانه‌ای برای قدردانی از مادران دلسوز و مهربان است. دیجی‌کالا هم این فرصت را غنیمت شمرده و برنامه‌ی ویژه‌ای برای قدردانی از مادران در نظر گرفته است.


از یکشنبه ۱۳ اسفند فروش ویژه‌ی روز مادر آغاز و هزاران کالا مخصوص مادران؛ از کیف و کفش، اکسسوری و زیورآلات طلا و نقره گرفته تا لوازم خانه، لوازم دیجیتال و فرهنگ و هنر؛ هر آنچه می‌تواند مادران را خوشحال کند؛ تخفیف می‌گیرد.


رویداد بزرگ «جام برترین‌های دیجی‌کالا»


جشنواره قدردانی دیجی‌کالا بهانه‌ای برای تشکر از همراهان برتر این فروشگاه اینترنتی است. به همین خاطر هم طی یک رویداد بزرگ از مشتریان و فروشندگانش تقدیر می‌کند.


هفته‌ی گذشته دیجی‌کالا با همراهی رسانه‌ی آنلاین دیجی‌کالا مگ مسابقه‌ای به نام «جام برترین‌های دیجی‌کالا» برگزار کرد و محصولات سال را به رأی گذاشت. در این مراسم، از نماینده‌ی شرکت‌های سازنده محصولات تقدیر شد و در کنار آن ۷ شرکت‌کننده در رسته‌های مختلف، به قید قرعه جایزه گرفتند.


خبر خوب اینکه برترین کالا‌ها روی وب‌سایت دیجی‌کالا معرفی می‌شوند و تخفیف ویژه می‌گیرند و این هدیه‌ای برای همراهان همیشگی دیجی‌کالاست.


علاوه بر این دیجی‌کالا در مراسم جام برترین‌ها، از قدیمی‌ترین مشتری، جوان‌ترین، مسن‌ترین و پر و پا قرص‌ترین مشتریانش هم با هدیه‌های جذاب قدردانی کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۲
کاظم علیمردانی

دیجی‌کالا

روز مادر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی