اخبار اقتصادی-اخبار کارآفرینان برتر-اخبار فعالان اقتصادی

مهم ترین اخبار اقتصادی و اخبار مربوط به کار آفرینان و فعالان برتر کشور را در این وبلاگ ملاحظه فرمایید.

اخبار اقتصادی-اخبار کارآفرینان برتر-اخبار فعالان اقتصادی

مهم ترین اخبار اقتصادی و اخبار مربوط به کار آفرینان و فعالان برتر کشور را در این وبلاگ ملاحظه فرمایید.

اخبار اقتصادی-اخبار کارآفرینان برتر-اخبار فعالان اقتصادی
پیوندهای روزانه

علی انصاری گفت: امروز در صنف مبلمان و دکوراسیون به بلوغ فکری در عرصه تولید داخلی رسیده ایم که این موضوع ناشی از شناسایی دقیق نیاز جامعه است.

علی انصاری در افتتاحیه دهمین کنفرانس بین‌المللی تجارت جهانی، مبلمان، طراحی، هنر دکوراسیون و صنایع وابسته گفت: همانطور که شاهد هستیم کنفرانس دکو در حال برگزاری است و دستاوردهای مهمی در  زمینه  تولید و تجارت داشته ایم و این کنفرانس یک رویداد مهم در صنعت مبلمان ات و خدا را شاکریم که رویداد قرن را برگزار کردیم.

رونمایی از یکصد طرح برتر از بین هزار طرح نشان از یک بلوغ فکری و ذهنی است و بسیار امیدوارم صنعتگران ما ایده و نگاه ایرانی و مسلط به مثلث فرهنگ ایرانی- اسلامی و مدرن نظر خود را در طراحی اعمال می کنند .
ما امیدواریم که با کمک صاحبنظران و اندیشمندان حوزه طراحی بتوانیم شرایط تولید را نسبت به گذشته کاملا متحول کنیم.


با توجه به یکصد طرح انتخاب شده از بین هزار طرح فکر میکنم زمینه تولید شرایط جدیدی در بازار و عرضه کالای ایرانی شرایط متفاوتی را نسبت به روزها و سالهای گذشته تجربه کرده است.
تکیه بر توانمندی و تولید ایرانی، احترام به حقوق مشتری، تولید کالای با کیفیت، ایجاد فضای امن برای مصرف کننده در وهله اول، سپس تولید کننده و فروشنده، نوآوری مستمر، دانش بنیان شدن تمام فرآیندها در زنجیره تولید به منظور ایجاد زنجیره ارزش، از جمله خطوط اصلی فعالیت های این صنف و صنعت است و به طور طبیعی در این فضا، نمی توانیم شاهد ناهماهنگی، بی انضباطی، سودجویی عده ای اندک و اقدامات مغایر با اصول حرفه ای باشیم.

وی افزود: ما موظفیم حرمت و شان تولید کننده و مصرف کننده را رعایت کنیم. زیرا نمایشگاه عرصه ارائه فکر جدید، محصول جدید، فناوری جدید و روش های ارائه خدمت جدید است و هرگز نباید محل سوء استفاده و سودجویی عده ای خاص باشد و برای اینکه برگزاری نمایشگاه ها با ساماندهی و مدیریت همراه شود.

انصاری تصریح کرد: امروز در صنف مبلمان و دکوراسیون به بلوغ فکری در عرصه تولید داخلی رسیده ایم که این موضوع ناشی از شناسایی دقیق نیاز جامعه است. به این معنی که این صنعت رشد قابل قبولی داشته است و رشد مفهومی ناظر به کیفیت و مقدار است ولی به پیشرفت و توسعه نرسیده، یعنی همچنان در حوزه کیفیت و ارتقای استاندارد ها و دست یابی به رضایت و آرامش مشتریان باید تلاش کنیم.





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی