اخبار اقتصادی-اخبار کارآفرینان برتر-اخبار فعالان اقتصادی

مهم ترین اخبار اقتصادی و اخبار مربوط به کار آفرینان و فعالان برتر کشور را در این وبلاگ ملاحظه فرمایید.

اخبار اقتصادی-اخبار کارآفرینان برتر-اخبار فعالان اقتصادی

مهم ترین اخبار اقتصادی و اخبار مربوط به کار آفرینان و فعالان برتر کشور را در این وبلاگ ملاحظه فرمایید.

اخبار اقتصادی-اخبار کارآفرینان برتر-اخبار فعالان اقتصادی
پیوندهای روزانه

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: می توان با استفاده از مدیریت تجارت در بخش بین الملل، تولید فکر تا ایده از تولید تا بهره برداری، فرایند تولید و فروش را ساماندهی کرده و سهم بیشتری از بازار داخلی، منطقه ای و بین الملل به دست آورد.
 

محسن صالحی‌نیا در دهمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی طراحی، دکوراسیون و صنایع وابسته خاطرنشان کرد: وابستگی این صنعت به این صنایع کوچک و صنوف خدماتی و ارزش افزوده ای که در زنجیره تامین خود ایجاد می کند از صنایع مهم است و حدود 8 هزار واحد در این صنعت مشغول به کار هستند که بخشی از انها واحدهای کوچک و بخش دیگری واحدهای متوسط هستند که عمدتا در شهرکهای صنعتی مشغول به فعالیتند.
 
وی ادامه داد: بر اساس براوردها 70 هزار نفر اشتغال در این صنعت وجود دارد که 56 هزار نفر آن در واحدهای صنفی و 24 هزار نفر در واحدهای صنعتی مشغول به کارند.
 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: در جهت حمایت از این واحدها سیاست های واحدی وجود دارد و با تشکلهای موجود در این بخش تلاش می شود تا از بهبود تولید، تجارت و صادرات در این صنعت حمایت شود.
 
صالحی‌نیا با بیان اینکه این کنفرانس در سطح بین المللی برگزار شده و در زمینه های مختلف از تولید، برندسازی و خدمات برنامه ریزی های مختلفی پیش بینی شده است عنوان کرد: مخاطبین این حوزه با ایجاد کارگاه های آموزشی اهدافی را دنبال می کنند و در تلاش هستند ضمن ارتقا ارزش افزوده و اشتغال پویایی لازم را برای این صنعت فراهم کنند.
 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اهمیت کسب بازارهای منطقه ای و بین المللی گفت: تاسیس موزه مبل، ارتقا شبکه توزیع، همکاری با مرکز آموزش بین الملل و تشکیل شورای مبلمان از دستاوردها و اهدافی است که در بحث توسعه صنعت طراحی، دکوراسیون، مبلمان و صنایع وابسته مورد پیگیری قرار گرفته و توفیق هایی به دست آمده است.
 
صالحی‌نیا خاطرنشان کرد: می توان با استفاده از مدیریت تجارت در بخش بین الملل، تولید فکر تا ایده از  تولید تا بهره برداری، فرایند تولید و فروش را ساماندهی کرده و سهم بیشتری از بازار داخلی، منطقه ای و بین الملل به دست آورد.
 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با بیان اینکه وزارت صنعت به عنوان دستگاه سیاست‌گذار بخش تولید و با توجه به نقشی که در توسعه صنایع دارد برنامه هایی را برای توسعه صنعت دکوراسیون، طراحی، مبلمان و صنایع وابسته در دست برنامه ریزی دارد عنوان کرد: بحث آموزش، استفاده از ظرفیتهای ملی، ساماندهی مجموعه تامین با همکاری تشکلهای اتاق بازرگانی و اصناف از جمله برنامه ریزی ها به این منظور است و در این راستا مزیت هایی برای تامین منابع، تسهیلات و حمایت ویژه از صادرات پیش بینی شده است .
 
صالحی‌نیا خاطرنشان کرد: با هدف حمایت جدی از صادرات احکام و برنامه هایی برای سال آینده در نظر گرفته شده که با تصویب مجلس اجرایی خواهد شد.
 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایجاد سامانه هماهنگ در ارتباط با واحدهای کوچک و متوسط خبر داد و افزود: در قاعده تجارت بین الملل بحث هایی مانند تعرفه و تنظیم روابط به منظور استفاده کردن فعالیتهای اقتصادی نقش مهمی در ایفای برنامه های واحدهای تولیدی خواهد داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی