اخبار اقتصادی-اخبار کارآفرینان برتر-اخبار فعالان اقتصادی

مهم ترین اخبار اقتصادی و اخبار مربوط به کار آفرینان و فعالان برتر کشور را در این وبلاگ ملاحظه فرمایید.

اخبار اقتصادی-اخبار کارآفرینان برتر-اخبار فعالان اقتصادی

مهم ترین اخبار اقتصادی و اخبار مربوط به کار آفرینان و فعالان برتر کشور را در این وبلاگ ملاحظه فرمایید.

اخبار اقتصادی-اخبار کارآفرینان برتر-اخبار فعالان اقتصادی
پیوندهای روزانه

رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان گفت: پیشنهاد می‌کنم که پارلمان بخش خصوصی که همواره مطالبه‌گر حمایت از تولید است رنکینگ دستگاه‌هایی که حامی تولید هستند را اعلام کند.
 

سیدمحمود نوابی امروز در دهمین کنفرانس بین‌المللی تجارت جهانی، مبلمان، طراحی، هنر دکوراسیون و صنایع وابسته با بیان اینکه مشکل تولید و اشتغال در هم‌‌فرسایی است، گفت: همواره افراد و شخصیت‌ها با شور و حرارت اعلام می‌کنند که باید از تولید و اشتغال حمایت کرد. بنابراین باید تولید و اشتغال آسیب‌شناسی شود که بدانیم مشکل از کجاست.
 
رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم که پارلمان بخش خصوصی که همواره مطالبه‌گر حمایت از تولید است رنکینگ دستگاه‌هایی که حامی تولید هستند را اعلام کند؛ لازم نیست بدها را معرفی کند بلکه می‌تواند کسانی که اقدامات خوبی را انجام داده‌اند معرفی کند.
 
وی با انتقاد از اینکه گفته می‌شود سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان یک سازمان قیمت‌گذار است، گفت: این سازمان تنها دستگاه حاکمیتی در حوزه کارشناسی قیمت‌گذاری است که بر حوزه بازار نظارت دارد.
 
نوابی افزود: صادرات از قبل باید فرایند تعریف شده‌ای داشته باشد و بازار آن مشخص باشد و به کیفیت آن هم باید اهتمام شود.
 
رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان  همچنین با انتقاد از اینکه مبلمان کالایی بزرگ و حجیم است که نمی‌توان گفت این کالا به کشور قاچاق می‌شود، اظهار داشت: اما گفته می‌شود که واردات آن از مرزهای غیررسمی انجام می‌شود که البته رقم قاچاق آن نسبت به سایر کالاهای قاچاق از آنجا که صرفه اقتصادی چندانی ندارد کمتر است.
 
وی در ادامه با بیان اینکه تولید ما گران تمام می‌شود، گفت: صنایع ما نیازمند بازسازی و نوسازی است.
 
نوابی افزود: در حوزه صنعت قانون و مصوبه کم نداریم ولی در اجرا مشکل وجود دارد، مگر مشوق‌های صادراتی ابلاغ نشده است، چرا منابع آن را در نظر نمی‌گیریم؟
 
رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان با تأکید بر اینکه امروز در کشور مشکل تولید نداریم، گفت: ما با انباشت تولید در این حوزه مواجه هستیم و در حالی که در این حوزه خدمات پس از فروش مهم است اما باید بگویم که خدمات پس از فروش در این حوزه خوب نیست و یا سرعت آن بسیار کند است.
 
وی اظهار داشت: امروزه به جز خدمات قبل، حین و بعد از فروش کالا به مشتری خدمات خسارت پرداخت اعتماد داده می‌شود.
 
نوابی بیان داشت: یکی از وظایف ما در سازمان حمایت، حمایت از تولید و تولید صادرات محور است در حالی که جای شرکت‌های صادرات محور در کشور ما خالی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی